Thursday, August 27, 2009

KO-k oh KO-k



assalamualaikum,
alhamdulillah,tahun ni kali terakhir ambik KO-k a.k.a kokurikulum.kursus wajib kat usmkk ni.(apasal la banyak sangat k ni.)
tahun ni,ana ambik digital SLR photography..fuh,panjang betul tajuk kursus ni,rumit pun rumit gak.bayangkan science student tetiba belajar 'tangkap gambar'.truly,sangat best.pengalaman yg berharga.dapat tangkap gambar keindahan alam ciptaan Allah.

alhamdulillah,berpeluang untuk mencuba sendiri,rasa2 macam nak beli sj kamera SLR ni,tapi tersangatlah mahal dan tak pasti ke'berbaloi'annya.
ni,antara gambar yg ana tangkap,x seberapa pun,tapi nak tunjuk jugak.

perasan x,backgroundnya kabur skit?ni la trick kamera SLR.



..berlatarbelakangkan DM 3& 4,tangki air pun ada skali.

gambar bawah ni pula,kalau tak fasihah..mesti humaira yg tangkap-cantik


ni,ana tangkap..

sekian dulu untuk kali ini,bersambung lagi..

insyaAllah.

wallahu'alam.

1 comments:

izzahsakinah said...

Tirah, gambar bunga kuning tu cantik ;)

p/s seronoknya sempat dengan ko-k fotografi~

Post a Comment

assalamualaikum,

salam ukhwahfillah.

Related Posts with Thumbnails

:: peringatan buat kita yg selalu alpa ::

" Dan apa jua (harta benda dan lain-lainnya) yang diberikan kepada kamu, maka adalah ia merupakan kesenangan hidup di dunia dan perhiasannya; dalam pada itu, apa jua yang ada di sisi Allah (yang disediakan untuk orang-orang yang beriman dan taat) adalah ia lebih baik dan lebih kekal; maka mengapa kamu tidak mahu memahaminya?"
Al Qasas;60.