Thursday, October 8, 2009

Thank you Allah.



Assalamulaikum.


Alhamdulillah,
thank you Allah..

YARABBANA..
syukur yang tidak terhingga kupanjatkan buatMU,
kerana sehingga saat ini,
diri ini masih tetap menikmati nikmatMU yg tidak terhitungkan..

ISLAM dan IMAN,
itulah nikmat yang terbesar buaatku,
mohon agar diri yang lemah ini terus istiqamah,
pada landasan yang benar,
mohon ya ALLAH..dgn sangat,

Thank you Allah,
sudah genaplah 21 tahun hamba ini menumpang di duniaMU.
moga bertambah iman dan amal dalam diri ini,
moga hamba ini tidak lupa akan akhirat yang abadi..
moga hamba ini sedar akan dunia yang sementara..

mohon YA ALLAH.
kekuatan dariMU untuk menghadapi dunia yang penuh dugaan ini,
mohon YA ALLAH.

::terimalah hambaMU ini::



Opick - Taubat

wahai tuhan jauh sudah
lelah kaki melangkah
aku hilang tanpa arah
rindu hati sinarmu

wahai tuhan aku lemah
hilang terumur noda
hapuskanlah terangilah
jiwa di hitam jalanku

ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya engkau
sang maha pengampun dosa

Ya robbi, ijinkanlah
aku kembali padamu
meski mungkin takkan sempurna
aku sebagai hambamu

ampunkanlah aku
terimalah taubatku
sesungguhnya engkau
sang maha pengampun dosa

berilkanlah aku
kesempaatn waktu
aku ingin kembali
kembali...

dan meski aku tak layak
sujud padamu
dan sungguh tak layak
aku...

powered by lirik lagu indonesia

wallahu'allam.

0 comments:

Post a Comment

assalamualaikum,

salam ukhwahfillah.

Related Posts with Thumbnails

:: peringatan buat kita yg selalu alpa ::

" Dan apa jua (harta benda dan lain-lainnya) yang diberikan kepada kamu, maka adalah ia merupakan kesenangan hidup di dunia dan perhiasannya; dalam pada itu, apa jua yang ada di sisi Allah (yang disediakan untuk orang-orang yang beriman dan taat) adalah ia lebih baik dan lebih kekal; maka mengapa kamu tidak mahu memahaminya?"
Al Qasas;60.