Sunday, September 6, 2009

Bicara Alam..



ASSALAMUALAIKUM,

salam Ramadhan buat semua.sekarang kita telah masuk ke fasa ke-2 ,iaitu Fasa Pengampunan,jadi sama2 kita manfaatkannya untuk memohon dari Allah Taala atas segala dosa kita,insyaAllah.

Entah mengapa,kebelakangan ini,amat suka ambil2 gambar.paling suka,gambar keindahan alam ciptaan Allah..Subhanallah,amat2 indah sekali.
Disini,ana abadikan beberapa gambar yg diambil sekitar kampus menggunakan kamera digital biasa sj,kalau guna DSLR-lagi cantik gamaknya..







flora2 yg indah ciptaan Allah...











tidak diketahui kenapa bunga ni blurr..






inilah bangunan BHEP USMKK








"dan seandainya pohon-pohon di bumi menjadi pena dan lautan (menjadi tinta),ditambahkannya tujuh lautan lagi,setelah (keringnya,nescaya tidak akan habis-habisnya (dituliskan) kalimat-kalimat Allah.Sesungguhnya Allah Maha Perkasa ,Maha Bijaksana."

dan benarlah kata-kata Allah..

moga bermanfaat.

Wallahu'alam.

0 comments:

Post a Comment

assalamualaikum,

salam ukhwahfillah.

Related Posts with Thumbnails

:: peringatan buat kita yg selalu alpa ::

" Dan apa jua (harta benda dan lain-lainnya) yang diberikan kepada kamu, maka adalah ia merupakan kesenangan hidup di dunia dan perhiasannya; dalam pada itu, apa jua yang ada di sisi Allah (yang disediakan untuk orang-orang yang beriman dan taat) adalah ia lebih baik dan lebih kekal; maka mengapa kamu tidak mahu memahaminya?"
Al Qasas;60.